איך להשיג מטרות בקריירה

הדרך להשגת מטרה בקריירה

"חלום שהוצמד לו תאריך, הופך למטרה. מטרה שפורקה לצעדים, הופכת לתכנית. תוכנית שמגובה בפעולות, מגשימה את חלומותיכם…" – גרג ס. רייד

הרבה פעמים אנחנו רוצים דבר מסוים ואז עולה המשפט השגור עליו גדלנו כולנו:
"אין לא רוצה, יש לא יכול". האמנם?

האני מאמין שלי הוא שאין "לא רוצה" ו "לא יכול",
יש "לא מאמין שאני מסוגל".

כשלא מאמינים, אין את האנרגיה או המוטיבציה כדי להשיג את המטרה.

Simple as that!

ברגע שנלמד לגייס לעצמנו את הכוחות וההבנה שאנחנו מסוגלים להתמודד עם כל מטרה או אתגר, פתאום נראה עד כמה הדבר פשוט ממה שחשבנו.

ככל שנלמד לגייס לעצמנו כוחות ולהראות לעצמנו עד כמה הדבר אפשרי, נוכל להתקדם קדימה לכיוון היעד.

אז איך מניעים את עצמנו לכיוון החלום או השגת המטרות?

  1. שבו עם עצמכם ותכינו תכנית עם מטרות לשנה הקרובה.
    כשאדם כותב לעצמו את הדברים, התת מודע מקבל מסרים של עשייה
    וכשעושים מקבלים תוצאות.שימו את הקורונה וכל הרעשים שמסביב בצד.

יש רק דבר אחד ששולט על עצמכם – וזה אתם!

חלק גדול מהדברים הם בשליטתנו ובעיקר ניהול רמות המתח שלנו והחשיבה החיובית.

ככל שתדברו עם עצמכם בשפת האמונה, תבינו עד כמה הדבר בר מימוש, תדעו לאן אתם הולכים ועד כמה מהר זה יכול לעבוד.

אם נניח תתנו לסגר להכתיב לכם ש"אין מה לעשות", רוב הסיכויים שתתעוררו בעוד חודש חודשיים לאותו מצב.
האם זה באמת מה שאתם רוצים?
עם זאת, ברגע שתעשו את הדברים שבשליטתכם, תבינו עד כמה יש בכם את הכוחות לעשות הכל!

  1. כדי להשיג מטרות לא מספיק לחשוב עליהן.

היכולת להגדיר באופן ברור את הרצון שלך, מהווה מרכיב חשוב בהשגת כל מטרה. חשוב לשבת עם עצמנו ולחדד את ה-
"מה" (מה רוצים להשיג השנה)?

ו "למה" (מה הרווח שיצא לי מזה)?

ומה השרירים שאני נדרש לפתח כדי להצליח?

ברגע שתחדדו לעצמכם את הרווח, ה"למה" ימצא את ה"איך".

כי ברגע שתבינו את הרווח תתנו את ה- 100% שלכם ותהיה לכם מוטיבציה לפתח את השרירים הרלבנטיים להשגת היעד.

   לדוגמא:

אם אנחנו שואפים להקים עסק חדש, נידרש לפתח את שרירי קבלת החלטה אסטרטגית טובה, התמדה, אנרגיה ובטחון עצמי, בניית תשתית נטוורקינג יעילה וכו'.

אם אנחנו רוצים שינוי מהותי בקריירה כנראה שהיא לא תפגוש אותנו אם נשב על הידיים ונמתין. נידרש לפתח את שריר הפרואקטיביות, מיתוג, רתימה והשפעה, התמדה, אנרגיה וביטחון עצמי (לא רואה אף אחד ממטר).
בבניית בטחון עצמי בצורה נכונה יש מותג, יש מכירה ויש עוצמה.

  1. חשוב שהמטרה תהיה "חכמה".

     ח – חיובית. מה אני רוצה להשיג ולא מה אני לא רוצה להשיג.

     כ – כמותית ולא כללית. ניתן למדוד אותה.

לדוגמא. רכישת ידע ספציפי ליצירת יתרון תחרותי עד מועד מסוים. או יזום פניות ל – 5 מנהלי משאבי אנוש פעמיים בשבוע.

    מ – מותאמת למציאות. כזו שניתן לעמוד בה בוודאות.

   ה – הרגשה טובה. מטרה שתגרום לי להרגשה טובה. לא מעיקה או מלחיצה.

מטרה עם תחושה של לחץ ופחד תגרום לנו לפחות התמדה.

*אז מהי המטרה שלכם?*

אם קשה לכם לדעת מהי המטרה שלכם או אולי צריכים יותר בהירות והכוונה ב 'איך להשיג את המטרה', פנו אלינו, נשמח לסייע!

תופתעו לדעת כמה אפשר להשיג בפגישה אחת מקצועית ששמה דגש ופוקוס עליכם.

 

סגירת תפריט