היערכות שיווקית אסטרטגית לשנת 2021

שנת 2021  מציבה בפנינו אתגרים חדשים שלא הכרנו בעבר.
משבר הקורונה המתמשך הופך את התכנון השיווקי אסטרטגי  למורכב מכרגיל, אנו נדרשים  לקחת בחשבון מספר תרחישים שיכולים לקרות ובהתאם לכך לתכנן את צעדינו.

בסדנה  ליזמים חדשים ובעלי עסקים קיימים, הצגתי מספר אסטרטגיות ודרכי פעולה פרקטיים  לבניית תוכנית שיווקית לקידום העסק בהתאמה לתקופה.

ואלה עיקרי הנושאים שעלו:

"בעידן החדש זה לא רק הידע, זה לא המוצר ולא המקצועיות שלכם. אנשים יבואו אליכם בגלל החיבור האישי והערך שאתם תייצרו…
אתם המותג-העסק בעידן החדש". 😀
"ככל שתעמיקו בהחלטות אסטרטגיות – העסק יעבוד טוב יותר".
"בשיווק ומכירות מדברים רק "תועלת" ולא מוצר."
"שיווק זה לא פרסום והוא גדול ממכירה..".
"אז איך אדע מיהו הלקוח שאני רוצה לעבוד איתו?מה האתגרים שלו? מה הצורך שלו? מה החששות שלו? היכן נמצא???".

מטרת המיתוג – ליצור אמינות אצל הקהל שלכם. וזאת על ידי נתינה של ערך מוסף.

הצעת הערך מהווה בסיס לבניית סיפורי מותג באמצעות הבנת המעבר הרגשי של הלקוח מ- "לפני המותג" ל- "אחרי המותג" .

 

סגירת תפריט