"את המוצר הכי טוב, הכי איכותי, והכי שווה ערך שתוכלי לשווק. עלייך רק להאמין בזה".

כך בדיוק חידדתי בפני גלית, מנהלת קשרי לקוחות שפוטרה מעבודה בחברת הייטק והגיע אלי עם קושי מובהק בשיווק עצמי.

גלית, כמו מחפשי עבודה רבים הרגישה חסרת יכולת וללא שום יכולת מיתוג ושיווק עצמי, ביום בו עזבה את מקום עבודתה.

חשיבות השיווק העצמי היא עצומה. ברגע שאנו מכירים באיכויות וביכולות שלנו, ומבינים את השווי שלנו, המיתוג והשיווק העצמי הוא לא תהליך מכירה קלישאתי, אלא הוא פשוט הדגשת הערך הרב שקיים בנו בפני הסביבה ואפשר להקביל אותו למונח מוכר מעולם השיווק המתייחס ל"הצעת הערך".

הצעת הערך שלנו היא מה שמבדל אותנו מכל אחד אחר.

בתהליך הליווי עם גלית עבדנו על הגדרה נכונה של הצעת הערך:

מה המוצר – מה אני מביא איתי לתפקיד הבא? יכולות? חוזקות? הצלחות?

מיהו קהל היעד שאליו אני פונה – לאילו תפקידים וחברות אני יכול לתת ערך? סוגי ארגונים?

מהי התועלת הייחודית – מה שיקחו דווקא אותי? מה מבדיל אותי מאחרים?

בסיום תהליך הליווי גלית החלה לקבל הצעות למשרות בינלאומיות בתחומי שיווק ומכירות, וכך היא כותבת:

"בתקופה של חיפוש העבודה, ובפרט בימי הקורונה, חשוב שיהיה מישהו מקצועי שילווה אותך, יכוון אותך ויתמוך בך.
הליווי השבועי גורם לך לעשיה ולדחיפה לעשות יותר, שרון היא נהדרת ותרמה לי רבות!!
התהליך איתה מילא אותי אנרגיה, שם לי מסגרת ומיקד אותי בעשייה שיווקית מלאת תשוקה במיוחד בתקופה".

סגירת תפריט